Αεροδρόμιο Νήσου Χίου
Η αναγκαιότητα επαρκούς αεροπορικής υποδομής στη Χίο, ως ένα από τα μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας σε έκταση και πληθυσμό και επίσης απομακρυσμένα σε σχέση με τα βασικά αστικά
Η αναγκαιότητα επαρκούς αεροπορικής υποδομής στη Χίο, ως ένα από τα μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας σε έκταση και πληθυσμό και επίσης απομακρυσμένα σε σχέση με τα βασικά αστικά
Η Πάρος αποτελεί πόλο έλξης των επισκεπτών καθώς είναι ήδη ανεπτυγμένη τουριστικά ενώ μεγάλο μέρος των μόνιμων κατοίκων απασχολείται σε αυτόν τον κλάδο. Όμως η ανάπτυξη αυτή περιορίζεται
Η αλματώδης τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση της επιβατικής κίνησης στον υφιστάμενο αερολιμένα Ηρακλείου “Νίκος Καζαντζάκης”, γεγονός που οδήγησε στον κορεσμό του. Πιο
Οι σύγχρονες απαιτήσεις της ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης του νησιού της Σκιάθου επέβαλλαν τον επαναπροσδιορισμό της στάθμης ασφάλειας των πτήσεων και εξυπηρέτησης των επιβατών στον υφιστάμενο αερολιμένα, ο οποίος
Ο μικτής χρήσης (στρατιωτικός και πολιτικός) αερολιμένας της Σκύρου, που εντοπίζεται στο βορειότερο άκρο του νησιού, παρουσιάζει μειονεκτήματα, τα οποία επηρεάζουν συνολικά τη λειτουργία και εξέλιξή του. Καταρχήν
Ο μικτής χρήσης (στρατιωτικός και πολιτικός) αερολιμένας της Νέας Αγχιάλου εντοπίζεται 5 χλμ βορειοανατολικά της πόλης του Αλμυρού Μαγνησίας και εκτείνεται ανατολικά της Εθνικής Οδού Λαμίας-Λάρισας. Οι εγκαταστάσεις
Ο Κρατικός Αερολιμένας της Λάρισας είναι το αρχαιότερο Ελληνικό αεροδρόμιο. Άρχισε τη λειτουργία του το 1912 ως πολιτικό αεροδρόμιο και το 1997 μετατράπηκε σε στρατιωτικό. Λειτουργεί ως σήμερα