Υπόγειος Σταθμός οδού Εθν. Αντιστάσεως Δραπετσώνας
Η Δραπετσώνα βρίσκεται νοτιοδυτικά της Αθήνας, δίπλα από το λιμάνι του Πειραιά και υπάγεται στο Δήμο Κερατσινίου– Δραπετσώνας. Συγκεντρώνει σημαντική βιομηχανική δραστηριότητα (εταιρείες πετρελαιοειδών, ναυπηγεία κ.λπ.) ενώ το μεγαλύτερο τμήμα της έχει οικοδομηθεί κατά βάση με εργατικές και προσφυγικές κατοικίες, δίνοντας τον ανάλογο τόνο στην πολύπλευρη φυσιογνωμία της περιοχής. Αποτελεί εν δυνάμει πόλο ανάπτυξης καθώς καταβάλλονται προσπάθειες ανάπλασης του παράκτιου μετώπου της με την ανέγερση υποδομών, που θα καταστήσουν την περιοχή ως σπουδαίο ναυτιλιακό και ναυταθλητικό κέντρο του Σαρωνικού Κόλπου. Επιπρόσθετα παρουσιάζει και αξιόλογη εμπορική δραστηριότητα κυρίως στο όριο γειτνίασης με τον Πειραιά πλησίον του Ι.Ν. Αγίου Διονυσίου, από όπου ξεκινάει η οδός Εθνικής Αντιστάσεως, που αποτελεί την πλέον κεντρική οδό της περιοχής διασχίζοντας ολόκληρη την Δραπετσώνα.
Ο Χρήστος Ρουσσουνέλος σε οικόπεδο ιδιοκτησίας του, που βρίσκεται στην ανωτέρω περιοχή επί της συμβολής των οδών Εθνικής Αντιστάσεως, Δογάνης και Μπουδούτση, κίνησε τις διαδικασίες ανέγερσης επταώροφου κτιρίου καταστημάτων και κατοικιών με αποθήκες, πιλοτή και υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων, για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των χρηστών του κτιρίου. Στο πλαίσιο της κυκλοφοριακής σύνδεσης του υπόψη σταθμού, ανατέθηκε το 2008 στο μελετητή Αλβέρτο-Παύλο Γιαμίν η μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων από τη λειτουργία του, η οποία ολοκληρώθηκε κατά το ίδιο έτος. Η μελέτη εκπονήθηκε ώστε να εκδοθεί η οικοδομική άδεια για την ανέγερση του εν λόγω κτιρίου από την Πολεοδομία Πειραιά.
Στοιχεία έργου:
• Σταθμός αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με αυτοεξυπηρέτηση στα δύο υπόγεια και το ισόγειο (πιλοτή) του κτιρίου για συνολικά 98 θέσεις στάθμευσης εκ των οποίων 2 θέσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες, σύμφωνα με τις κείμενες προδιαγραφές. Δέσμευση επιπλέον 11 θέσεων στάθμευσης σε σταθμό γειτονικού κτιρίου
• Διαμόρφωση εισόδου – εξόδου του σταθμού πλάτους 7μ επί της οδού Δογάνης. Διαμόρφωση εισόδου – εξόδου πλάτους 4,5μ επί της οδού Μπουδούτση για την εξυπηρέτηση των οχημάτων του ισογείου (πιλοτή)
• Προβλεπόμενοι χώροι αναμονής επιφάνειας 37,5μ2 και 25μ2 στην είσοδο του σταθμού και στο ισόγειο (πιλοτή) αντίστοιχα
• Έλεγχος των διαδρομών προσέλευσης και αναχώρησης προς και από το σταθμό
• Ο πρόσθετος φόρτος από τη λειτουργία του σταθμού (26 οχήματα στην ώρα αιχμής) δεν προξενεί κυκλοφοριακή επιβάρυνση άξια λόγου στο οδικό δίκτυο